franek
Dołączył: 20 Lut 2015 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
 |
hej, zakładaliście może kiedykolwiek swoją firmę Jeśli tak, to komu zlecaliście wtedy sprawy rachunkowości? Zastanawiam się, czy lepiej jest zatrudnić księgową/księgowego czy biuro, słyszałem, że biuro wychodzi taniej, nawet już widziałem ofertę jednego biura rachunkowego z Poznania : [link widoczny dla zalogowanych] i wydaje mi się, że wygląda to całkiem dobrze. A Wy co o tym sądzicie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
kalinamich
Drwal

Dołączył: 17 Paź 2014 |
Posty: 15 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
 |
biuro zdecydowanie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
Dirthal
Kniaź

Dołączył: 15 Maj 2015 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków |
|
 |
Jeśli masz małą firmę to biuro będzie lepszym rozwiązaniem, duże firmy powinny zatrudniać księgowych własnych.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
Grażynna
Kniaź

Dołączył: 14 Sie 2015 |
Posty: 21 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
 |
Tak na dobrą sprawę, jeżeli mamy nieco czasu, księgowością w firmie możemy zająć się samodzielnie. Oczywiście będzie do tego niezbędny dobry program księgowy, ale możemy taki znaleźć w ofercie [link widoczny dla zalogowanych] . Zarówno programy przeznaczone do faktur, jak i rachunków, pochodzące od nich nie są zbyt trudne w obsłudze, a co najważniejsze mają cały szereg przydatnych funkcji.
|
Post został pochwalony 0 razy
|